Tv titt


Ligger här på mage i sängen och tittar på tv. Såg nyss på förkväll där Kenza var med och gästade och berättade lite kort och snabbt om sin blogg. Väldig kort tid hon var där tycker jag.. haha
Senare ikväll vi 20.00 ska jag titta på Svenskahjältar-galan, undra om det kommer att komma en liten tår eller två?=)

Ligger också och funderar på om jag, Jimmy och Anna, på fredag ska till västerås för att handla julklappar.. eller stockholm? Skulle vilja åka till stockholm, men fatta kaoset där nu? (Var ett tag sen jag var där! Senast i somras..) Och jag vill inte åka tåg.. tycker inte så mycket om kollektivtrafiken, tyvärr..
Ha inte handlat en enda julklapp, eller jo.. en hihi. Men lönen kommer på fredag och då blir det "sista minuten" klappisar. Det är ju jul om bara 10 dagar ! Och ett nytt år om 18 dagar.. känns knäppt. Student-året är så jävla nära och jag läääääääääängtaaaaar!!

bjuder på en bild från i sensomras:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0