Uuuuusssccchh


Usch jag mår verkligen, bokstavligt talat SKIT! Men jag hoppas för guds skull att jag inte har vinterkräksjukan det slog mig att jag kanske har det när jag läste på FB att en kanske har det.. usch.
Men om turen i oturen fortsätter att hänga med mig så slipper jag det. Men det kan också vara så att jag mår illa av jimmys syster Idas taco-paj.. hon har mycket mojs i den som min mage tydligen inte klarar av har jag märkt för andra gången.
Vaknade upp mitt i natten av att jag var törstig. Sedan kände jag det där illamåendet, och kunde verkligen inte somna om, slumrade till lite av och från, men någon riktig sömn blev det icke.. fick nog och gick upp halv 10. Gick med jimmy ner och kolla på när alla satt och mumsade frukost och jag satt där och var spyfärdig, BLÄ! Blev att gå upp och lägga sig och kolla på tre van wilder filmer i sträck. Har inte ätit något över huvudtaget på hela dagen kan jag ju lägga till också, så bra, det mår jag definitivt inte:(

Mår i alla fall lite bättre nu, förutom att jag brjar känna en sån där osig huvudvärk.. ligger lite i bakhuvudet men vill inte riktigt slå till, haha, fattar ni? Och så känner jag mig febrig. Men har tyvärr ingen fullt fungerade feber termometer så kan inte riktigt sätta pricken på om jag har feber.. Ytterst lite i sånna fall.

Hoppas, hoppas, hoppas! att jag inte mår så här imorn.. för då blir det inget nyårsparty för min del.. suck..
Nu ska jag lägga mig och försöka vila lite. Ska tittar på de sista Riverside avsnitten, har hört att de ska vara bra!=)

En snart ett år gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0