Volleyboll


Har sovit som en prinsessa!! eller?

vaknade av att pappa ringde och sa att han kommer runt halv 12 och hämtar mig, sen ska jag BRUMMM till skolan och lira volleyboll!
Just nu för tillfället är jag lite smått irriterad, för man läser någons blogg som tror de vet allt men de har ingen egen erfarenhet över huvudtaget av skiten! Själv har jag faktiskt viss erfarenhet av det eftersom jag har många nyfödda småbarn omkring mig och har alltid haft..
IRRITERAD JAG BLIR!
ska avreagera mig på bollen idag, det är tacos i skolan! haha hoppas vi hiner äta, jag är hungrig!

Nu ska jag gå ner och ge Baloo mat, gå ut en sväng.. men nu kom han upp till mig istället och gosa:) jaja, ska gå puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0