ZZZzzzZzzZ


jag är ganska trött nu.. men det var kul på jobbet i alla fall:)
Imorn (senare idag) blir det att handla de sista julklapparna..
Jobbigt att jag måste gå upp en bestämd tid imorgon fast jag har lov:( lite surt, men.. det är bara 3 dagar kvar till julafton! Lite sjukt.. känns inte ens som jul

Skulle vilja bo i egen lägenhet nu, fatta mys och julpynta för sig själv hemma och gå och plocka och ha det fint hemma och allt ser precis ut som man själv vill utan att någon ska komma och säga till att; nej så kan du inte ha det, nej så kan det inte vara, nej så vill inte jag ha det! Åååååååååååååååhhh... mys:) Snart händer det!

Godnatt gullpluppar





Kommentarer
Postat av: mathias

hejsan! ja egen lägenhet e snäppet bättre än att bo hemma;) fin bild! :) puss

2009-12-21 @ 11:41:54
URL: http://mathiasone.blogg.se/
Postat av: ewygirl - ego girl

sv; jo det kan jag tänka mig:) tack!

2009-12-24 @ 01:31:06
URL: http://ewygir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0