seg!




Jaa! jag vet, jag är hel seg, jag har inte tid för internet nu med skolan, gymmet plus att jag börjar dans nu på onsdag(roligt, roligt!!) tråkigt är ju det att jag inte hinner med bloggandet:(

Men jag ska göra så gott jag kan för att vara med aktiv, och allt mitt promise om alla bilder jag ska lägga upp kommer också, jag lovar (ännu en gång)...




Ialla fall, som jag skrev här över så börjar jag i dans på Onsdag i Västerås på Dansverkstan.
Dancehall heter den stil jag kommer glida med framöver, haha! Men hur kul som helst kommer det bli:)

Var och köpte en tröja idag jag ska ha på dansen, sen har mina nya skor kommit också! Glad är jag:)


Men blev ingen höjdarlön denna lön, hehe eftersom jag var ledig en vecka till sälen. Men men, jag är glad ändå:)




I helgen var jag och Elin ut på lite party, men det dog lika snabbt, för Elin börja må illa, så jag var med Jimmy istället, hihi.


Jag ska bli värsta bodywork-tjejen;)

Ta hand om er!


E.



elin och jag

Elin och jag:)


jag och jimmy<3

jag och Jimmy:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0