Akutbesök



Hemkommen från akuten för drygt en timme sedan.. fick sitta där i sex timmar! Men jag och mamma hade inte så tråkigt, vi hade det apkul:D haha, hittade på massa knäppa ideér och fjantade oss! kul;) fick i alla fall tiden att gå fortare..
Ni vill väl veta vad resultatet blev antar jag? HERE YOU GO GLEN COCO, en spricka i pekfingret:( blev bara att tejpa + stödstrumpa.. fan jag som ville ha rosa gips;) haha får inte spela volleyboll på de 2 närmsta veckorna... när har vi volleyboll tunering? Går inte att missa, vill inte missas!! jag kan vara med, jag har ju en hand till;) mina super smaschar vill ingen vara utan:D hahahahha..

Pappa kom och hämtade oss senare.. just ja, skrev jag att det v-ås istället för köping? sjukvårdsupplysningen tyckte det. men i alla fall så satt han och vänta så gulligt i väntrummet när jag kom ut, omplåstrad och klar, efter det blev det en sväng till donken för det är så synd om mig:)

Så det blir ingen aula skrivning för mig imorgon, pallar inte med det p.g.a kan inte tänka med denna smärta + min sömn kommer ju inte ligga på topp om man säger så.
Och jag hoppas att länsdansen är inställd imorn, haha!

ska lägga upp gulliga bilder på mitt smurf-finger och sånt imorn när jag kan föra över bilderna!
nu ska jag sova... Gute nacht (tänk att jag fortfarande kan lite tyska, hihi)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0