Baka, baka, sockerkaka


Nu är jag bagare! ska nog öppna ett eget bageri kanske?;) haha, nej tack.. Sa just till mamma och pappa att jag kan inte fatta hur folk kan stå och gööra sånt här hela dagarna?
Två stycken sockerkakor är nu klara! Två st är i ugnen just nu, en ligger i en smet i bunken beredd på att hällas i en form och den 6:e är inte ihopvevad än! shit pommes frites vad jag bakar:) Ska ha med mig 5 st tills imorn i skolan på öppet hus, då jag ska sälja med balkommitén. Kom även på att jag ska informera om vårat program.. omvårdnad.. vet inte riktigt vad jag ska göra med det löser sig nog;) Ska i alla fall mesta delen stå i matsalen och sälja mackor eller fika + kaffe, te eller läsk.
SÅ KOM DIT OCH KÖP
om ni ska köpa;) Går till gott ändamål, köper ni mycket, får vi in mer pengar, desto billigare blir balen, nice va? svar, ja. Man kan köpa i uppehållsrummet också.. men på många andra ställen också av olika program, DON'T! hihi vi ska ju ha alla pengar:)

Blev ingen länsdans idag.. var ju tvungen att vara hemma och baka.. inte så lätt med en och en halv hand:( typ.

Väntar på att emmy ska svara på msn så hon kan skicka bilderna från akuten på sin mobil till mig, men hon vill inte svara! Så fort jag får dem ska ni få se, hehe

Nu ska jag ner och se hur mina kakor mår:) (hoppas bra...)

Kiss kiss bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0