booooooooooooooooooooring


Trötter!
Imorse hade jag ställt klockan på 8, men pappa kommer upp och väcker mig 9.. NIO SÄGER JAG, nio??? jaaa, jag vaknade nu, sa han då. Sen kom det en djup suck ifrån mig.. (skulle vara i skolan 09.30, ändrat från 08.00)
Så jag börjar fundera på varför min klocka inte ringt.. tittar sedan lite på sms, jag har visst läst två sms.. hm, i sömnen då? Ja det måste jag gjort, för jag har kunnat trycka bort ett samtal i sömnen också såg jag! haha snacka om djup sömn.. jag har inte  så diskret ringsignal heller!
Men men.. var i skolan och sålde lite, efter det satt jag vid OP informations-bord och gav ut gratis godis med emma, elin och emelie.
Efter det kom mamma och pappa och så gick jag runt lite med dem, sen tillbaka och sålde lite fika med balkommitén.. det gick bra där:) för allt fika vart nästan slut!

Jag har sovit som en gris nu i 4 timmar, mamma kom upp och väkte mig för lite mat - tacos. Började må illa efter hälften typ, så baloo fick resten. Och nu sitter jag här, vill ut och festa!!!
men ack så har man inga partyvänner som är på topp.. ska man flytta till stockholm tro? haha!

längtar tills den 28:e ialf=) TEQUILAAAAAA

cya, wouldn't wanna' be ya'

gammal bild

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0