Carpe diem



Nu har vi hämtat min jacka! Inte lika fluffig som i affären, så jag (eller rättare sagt mamma) får burra upp den lite med en pälsborste.

Mamma klagar över alla mina stavfel, sådanna små. Men så blir det när man har lite för bråttom och om det inte finns rättstavningsprogram.. det tycker jag är lite dåligt. Det var bra på blogspot, för där hade det sånt, så man såg om man hade skrivit t.ex. "jga åmr bar" "jag mår bra" Haha! Dåligt exempel, men nu fattar ni i alla fall vad jag menar;) Ska försöka bättra mig och inte ha så väldans bråttom.


Idag efter dansen var jag och Elin ner på gymmet och solade, ska sola imorgon med.. hinner inte på onsdag, därför vi tog imorn. På onsdag ska jag till Västerås och kolla på den nya balkänningen.. Undrar hur den ser ut? Mamma är minst lika ivrig som jag, om inte mer;)

Och jag blir så förbannad på att jag inte kan ladda upp en profil bild! KOmmer bara upp en sida när man försöker att man ska trycka på ladda om sidan eller vad det nu står.. Pritty enoying.

Hör nu att jimmy är påväg, ska springa ner och hoppa in i duschen, cya natti!
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0