Favoritbloggarna



Shit vad jag är trött.. vill gå och lägga mig men måste duscha känner jag:( orkar inte! Men ska ta mig i kragen och göra det nu snart i alla fall, sen ska jag kasta mig ner i sängen och krypa ner under täcket till något kasst på tv!

Sitter och läser mina favorit-bloggar!

Kenza - Modeblogg = i like. + att hon är snygg och har så snygg stil. Visste ni förresten att hon ska starta en sko-kollektion.. endast i 13 cm klack! ME LIKE, BIG TIME!

Kissie - Bitch, cool brud och jobbig. Måste bara läsa vad hon gör i sin galna vardag

Blondinbella - Intressant i sig, det var hennes blogg jag började läsa först utav alla. När jag läste om henne i tidningar först tänkte jag, vem fan är det här? haha och då var hon redan sveriges största bloggerska.

Gaybloggen - En cool kille och verkar jävligt schysst faktiskt! kul att lyssna på låtarna han lägger upp det mesta är riktigt bra(y) tummen upp för amirs musiksmak!

Storstadspojken - Så rolig kille! haha finns inte en gång jag inte skrattar när jag läser hans blogg..

Nu ska jag kasta mig i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0