Lördag

Hej, nu har det hänt en hel del kan man nog säga rakt ut!

Det blev ju lite festa nu i lördags med tjejerna. Satt hemma i början av dagen, gjorde inte mycket.. umgicks med familjen, kändes som att man var på dagis, seriöst! haha
Mamma och pappa var barnvakter åt Anton och Molly sedan hade min lillebror sin kompis där, syrran och ekan kom med sin lilla Nellie och baloo kutade runt som vanligt! Hel kalabalik..

Efter ett tag med bus och lek gick jag och börja fixa med mitt löshår, skulle ha lockar. Så satt och lockade det helt klart, sen väntade jag bara på att Emelie och de skulle komma och hämta upp mig för att åka hem till Oscar där vi skulle fixa oss helt. Så klockan gick, de kom, vi åkte.. halvvägs till arboga kommer jag på att jag glömt min locktång! Löshåret är krull som fan och jag hade helt spikrakt hår.. hmmm!! Arg blev jag på mig själv, alltid jag.. ska alltid glömma en massa, det där med att stressa är inte riktigt min grej, på jobbet går det utmärkt! Men inte hemma inte!

I alla fall.. messade anna som vi skulle hem till senare och frågade om hon hade locktång, men icke sa nicke. Smsade Jossan, hon hade inte heller, men hon kunde med platttång! Yes!
Så när det problemet var lös så sminkade vi oss klart och skulle bege oss hem till Anna, som bor en bit bort=P

Vi gick och gick, helt plötsligt kom vi in i en skog.. hm tänkte jag det känns lite bekant ialf, vi fortsätter! gick och gick... kom in på ett el-ljusspår.. ÖÖh vafan?! tänkte jag.. vi gick och Emelie sa åt mig att kontakta Anna.. jag skrev sms till henne och skrev att vi var vilse! Hon ringde mig och fråga hur fan vi hade lyckats.. vi la på och fortsatte gå. Såg bilvägen! ..trodde vi. icke sa nicke.. det avr bara oranga lysem mitt i skogen.. haha wtf är det här? sa vi till oss själva. Medans jag gick och sjöng "vilse i skogen vandrar vi omkring, vi vandrar omkring men vi hittar ingenting.." så såg vi en fabrik! Blev hoppfulla! gick lite snabbare.. VATTENVERKET! JJAAAA skrek jag! Anna bor vid vattenverket! Hihi, de kom och mötte oss och vi gick ner till annas rum och körde lite jag har aldrig och drack.

Efter det lockade snällis Jossan mitt hår med plattång, blev så fint! Tackar för det. Sedan bar det va hem till nelson (mimmis pojkvän) och drack vidare och hade det trevligt.. tills något hände så att min Goose jacka behövde åka på kemtvät............... säger nog inget mer om det! Arg är jag i alla fall.
Vidare hem till mimmi där jag fick låna en jacka sen följde anna och mimmi mig till stadskällarn dit de lämnade mig och så gick jag in själv!
Haha tänk er, jag gick på krogen själv.. det sög. Jag var arg och full så jag drog hem till Jimmy och sov!

På söndagmorgon vaknade jag som ett skott! Trots allt att jag bara sovit 5 timmar, så var jag superpigg och jätteglad! (Gudarna vet varför) så jag bjöd jimmy med frukost på sängen och allt, gullig som jag är=) sedan bar det av till jobbet där allt gick seg och jag fattade nada...
Precis när jag kom till jobbet kom jag ju på att jag hade svart(!) nagellack.. gick och frågade chefen om nagellacksborttagningsmedel, med det hade de inte.. så det vart saxen, igen! Usch mina naglar är inte vackra nu och nagelband sticker ut här och var och det gör fortfarande ont!
Efter jobbet åkte jag hem till Jimmy sen minns jag inte vad vi gjorde, blev nog film och sånt=)

Ska lägga upp bilder när jag får dem av anna! I promise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0