Gekås, Ullared

 


Sitter och tittar på Ullared på tv. Dit ska nämligen jag, syster Emmy och Ekan den 1 December! Nice, var väldigt längesen jag var där, känns det som. Jimmy skulle med också egentligen.. men han banga!

Hoppas man hittar mycket bra och ha och lite nice saker.

Men kan inte förstå mig på den där familjen som handlade för 50.000:- förra året, bara på ullared. Men då handlar de bara där på ett helt år? KUL, nej... man vill ju handla hela tiden lite smått. Fatta vad tråkigt med bara ullared kläder.. inte speciellt jätte snygga kläder det finns där heller.. knäpp verkar familjen i alla fall. Bara impulshandlar gör den där kärringen för det andra också.

Har hört av mina kära vänner att de har scorett outlet där.. oj vad jag ska in dit och ruineraaaaa! I love scorett and i love shoes=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0