Good morning sunshine

Hade ställt klockan på 10.15 egentligen.. men vet inte vad som hänt, har börjat vakna före Jimmy nästan helatiden nu. Vaknade 09.30 drygt, och kunde absolut inte somna om.

Ja, ska väl fortsätta att skriva från inlägget igår efter att stolen brakade sönder.
Igår så skulle jag egentligen vara "ledig" eftersom vi bara hade en liten lektion.. inte så värt att åka till skolan för. Men som sagt bestämde vi att vi skulle ha projektarbetet istället, så var i alla fall tvungen att åka till den där förbaskade skolan!

Under tiden jag var i skolan var mamma och pappa och lämnade min goose jacka på kemtvätt.. Två jävla veckor tar det. Och det är inte säkert att jackan håller sitt skick, den kan ändra färg vid dragkedjan och muddarna kan gå sönder. Den får ju som sagt inte vattentvättas.

Efter lite projektarbete följde jag med mamma nere på stan som var ute efter en party-top och en fars dag present till papsen. Men vi hittade inget.. prövade på en pälsjacka nere på H&M, men no money - no funny.
Vi åkte och köpte kladdkaka (slöa som vi är) sedan åkte vi hem. Efter det kom emmy och ekan och fikade lite. Då passade jag på att fråga om de vill följa med mig och Jimmy till ullared om ca. en månad! Och det ville de mer än gärna! Roligt=)
Så vi ska åka den 1 December hade vi tänkt. Hoppas det är ett bra datum!

Och efter ett tag ropade mamma på mig, hon ville visa vad hon hade beställt från H&M. Vad tror ni?;) Klart jag fick min pälsjacka! Hihi love you mami.

Lite senare kom Jimmy hem till oss och sedan åkte vi hem till honom där vi letade efter hans förbaskade körkort.. har varit borta en månad säkert. Och han måste ha det nu om han ska med på krogen på lördag! Hoppas vi hittar det!!

Nehe! Nu ska jag klä på mig och väcka Jimmy sedan gå ner och äta frulle, smarre! Sedan blir det skolan.

Världens bästa 07OPb
Ser ni mig?
(och som ni vet, högerklicka, tryck visa bild, för bättre syn=))
/E.

Kommentarer
Postat av: Anna

Galet snygg profilbild ! :)

2009-11-06 @ 18:24:36
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Tackar!=)

2009-11-08 @ 00:01:37
URL: http://ewygirl.blog.se
Postat av: Anonym

class="formskugga" hej

2009-11-08 @ 23:52:41
Postat av: Anonym

<class="formskugga">

2009-11-08 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0