Härliga måndag! eller...?


Idag när jag vaknade runt 10 så blev jag glad, jag kom på att vi bara hade sista lektionen som börjar 12.40! Gissa om jag blev happy! SÅ det var bara att sova vidare;)
Pappa fick skjutsa mig till dansen, kom sent.. men det gjorde läraren också.. som vanligt! Men, she's the boss and she make the fucking rules, eller vad var det hon sa? wierdo..
I alla fall så hade vi betyg-snack. Om jag är där de sista två gångerna och om jag lär mig dansen helt, så blir det MV f*cking G.. det behöver jag! hihi så får vara lite på nudå och lära mig allt helt prima.
Har haft feber i helgen=( så är inte på top just nu.

Efter dansen så följde jag med Elin hem, vi har pluggat och vart duktiga! Nu har vi snokat lite på fb och sånt där vi alltid gör.. ska hjälpa henne med lite stuffs nu! undra när jag ska hem? hur jag kommer hem..? haha

CYA /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0