Helt slut!


Precis som rubriken, helt slut! Orkar inte göra någonting.. Åkte buss till skolan(vilket jag hatar..buss alltså) skoldagen gick fort! sista dagen var idrott, hade volleyboll och jag var med trots mitt finger! Men dock var alla skit tjuriga. Var väl en sådan dag antar jag.. inte var jag sur inte!
Efter idrotten blev det bums till gymmet, solade och tränade hårt! Så nu är ja helt slut, tog en jätte-varm dusch också, så man blev ju inte piggare av det direkt.

Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät - känner mig otroligt ensam, vill sova.. men ska äta lite kvällsmat innan. Och imorgon blir det att åka in och träna med Elin, efter det skola, och sedan brum brumm till Tunapark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0