Kalla mig EGO GIRL


Det är en sak som är säker. Har ändrat färger och header på bloggen, hihi

Sitter och gör ingenting, väntar på att klockan ska gå, väntar på att jimmy ska komma hem. Ska göra lite mys i rummet tills dess! Ljus och sånt hade jag tänkt:)

Har hittat en massa skor jag vill köpa nu, ska lägga ut dem alldeles strax! Tills dess får ni njuta av några gamla bilder på mig!

1½ år sedan! Försökte tappert att bli blondin igen efter att ha fått ett ryck och blivit brunhårig.. vilket resulterade sig i att mitt hår blev till gummi och gick av, fram med saxen var det bara!


Också 1½ gammal bild här, sommaren, innan jag var dum och blev brunett


Minns inte, platinablond var ialf ialf;)


Elin har ett smeknan på denna bild:P


Liten och pluttig jag ser ut!








3½ år gammal bild!






I somras..


Mysig smutstvätt. (hos jimmy:P)




Bild från elins 18 årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0