körkort?


Hello!

Vaknade 14.30!!!!!!!
Blev inget möte med balkommitén idag. Onödigt att åka in för endast den vid 15.. Så får prata med någon om vad som togs upp idag. Säkert om att vi ska bara till öppet hus eller något!

Idag ska mamma och pappa åka och provköra en ny bil! Hoppas de tar den.. så jag kan sno den sen när jag har mitt körkort;) (när jag nu väl tar mig i kragen och börjar plugga i de där förbaskade böckerna som bara ligger och samlar damm) Jag som hade bestämt att jag skulle ha uppkörning och uppskrivning samma dag som jag fyllde 18! Men här sitter jag, två månader senare fortfarande utan körkort.

Ska sola imorgon iställer för idag! Blir enklare, så ska jag träna också.. hoppas jag.

Men nu ska jag städa mitt rum och göra det lite mys, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0