Lördag


Vaknade runt 10.00 idag, var bara att gå upp och ut med Baloo på en kisstur. efter det lekte man lite med syskonbarnen Anton och Molly.
Runt 12.00 åkte jag, pappa och Anton i till stan för att käpa lite mat och sånt. Jag passade på att byta mina strumpbyxor som jag (haha) hade missat att kolla storleken på förrän jag kom hem! 2XL var det på dem! Så jag bytte till S.. så de ska nog vara lite bättre;) hoppas jag.

Mamma sydde in min klänning igår så nu sitter den prima! Undrar just vad jag ska ha för skor.... mina vita eller guldiga... hm. jaja det löser sig! Ska hoppa in i duschen nu, sedan packa alla mina stuffs och vid 15.00 bege mig hem till Elin! Vid 18.00 tror jag, ska vi vara hemma hos Anna! kul det ska bli!

Här är 3 utav skorna jag hittade.. hittade inte de 4:e paret på internet, de som också var allra snyggast! Ett par svarta pumps.. runt 13 cm klack (såklart) haha. SNYGGINGAR

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Gu vilken vacker header å vilket vackert ansikte du har<3<3<3

2009-11-29 @ 16:25:07
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Jätte läckra stövlar=) Har ett par liknande dom till höger=) som är mina favvo just nu=)

2009-12-15 @ 21:54:03
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0