pälsväst -ar

Vilken tur att pälsvästar blev modernt igen;)

Har ju ett par på lager hemma, hittade dem när mamma rotade fram alla mina jackor och kasta upp dem på rummet när jag bodde hos min syster i somras!

den där gröna är väl inte så mycket päls på, bara kragen. Syns inte så bra men..

Jag ska inskaffa mig ett pälspannband också! Jag ska hitta ett!! Som jag har sett har alla hittat sitt på myrorna eller grävt fram det i sin mormors garderob.. Jag har hittat en skit snygg som en tjej redan har! I vit kanin päls GGGRRRR säger jag. Mamma håller på och gör en till mig här hemma, av en gammal pälskrage från en jacka, fiffiga lilla mamma;)

Det vore ju så snyggt om man hade en pälskrage, och fiffigt när man har knut ellet bara en hög toffs. NICE säger jag, tummen upp!


Denna blid från google, så snyggt pannband!




Kommentarer
Postat av: Sanna

jättefint! om det hade suttit på ett djur. seriöst, har tagit hand om kanin förut, pallar inte folk som bara dödar dom och tar pälsen. så hemskt.

2009-11-09 @ 21:03:53
URL: http://www.forbypels.no
Postat av: Eveliina

Jag har själv haft två kaniner. Men så länge det inte är mina är det helt ok! Och de djur de gör päls av är ju uppfödda för det.. det är ju redan gjort.



Men nu är det ju så att det inte är min heller så vem har sagt att jag tänker skaffa en i riktig päls?;)

2009-11-09 @ 21:24:58
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0