Rubrik?



Sitter i skrivande stund och tittar på 2 ½ men. Ska snart gå ner och äta.. vad har jag gjort av dagen egentligen? Legat i min säng och glott på tv? suttit här? jaja...

Ikväll är det andra avenyn, som jag tycker har börjat suga, mycket roligare när det handlade mer om ungdomarna egentligen, men man kan ändå inte sluta titta på det! Jag blir alltid arg också när jag kollar.. haha.
Förresten, brukar ni kolla på Riverside? En annan del av andra avenyn typ. Skit töntigt, men ändå måste man kolla, haha.. sånt där med beroende, va? Kolla på det! på svt.se
Blir i alla fall en ensam kväll med andra evenyn-titt. BORING..

Läste i kissies blogg att hon ska vara med i smsroulette, men när f*n läggs det upp då? Vill ju se vad hon tvingas skicka för sms;) men ah, alla läser ju hennes blogg, och alla vet att hon ska vara med där så de fattar nog om de får ett lite mindre smakligt sms. Haha! Men ofta inte hon tar bort i alla fall minst ett nummer innan? vilken mes i sånna fall;) Jag skulle vilja vara med där! hahah, vad får man om man vinner?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0