Så...


Idag har jag vart i skolan, tränat med elin och vart frisör!
Vi ska börja köra hårdträning 2 ggr i veckan, resten av veckan blir det lite hej och hå träna, haha! nice, tisdagar och torsdagar blir det hard work work. Spinning ska vi pröva på också!

Först så tränade jag och Elin stenhårt i 2 långa timmar! Undrar just hur träningsvärken känns imorgon bitti?;) uuuh.. vill inte ens tänka tanken! Efter det blev det sola, hur skönt som helst. Sedan hem och då tog jag och mamma en macka sedan kom Jimmy och jag skulle tydligen raka av hans hår, sagt och gjort, nu har han 24mm. Efter det började Emmy (syster) att tjata om att jag skulle klippa mohawk frisyr på ekan... sagt och gjort. Lite svårt, jag och klippa.. haha! tur var hade jag rakapparaten. Men, bara han blev nöjd så.


Nu är jag så jävla arg, ska gå och sova, försök sova gott ni.... sov gott.

Elin och jag
2 år gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0