sad day


idag är ewygirl ledsen, för idag har allt bara varit bajs.
Började med att jag inte kunde sova p.g.a vissa saker + mitt jävla finger. Vaknar, kommer sent till skolan, har asont i mitt finger helatiden... tittar bara på en film, sen fick vi gå hem värt? nej..
Går mot skolan för balkommité mötet sitter där, räknar alla lappar sen håller jag på att missa bussen (jag hatar att åka buss, det värsta som finns typ) går hem i regnet med min träningsvärk här och där blir blöt om fötterna.. kommer hem och nu ska jag och mamma åka in till akuten med mitt lilla finger som ser ut som en kort tjock liten smurf prinskorv. (helt blått) har blivit värre under dagen, plus att jag inte kan ha mina fingar ihop tejpade mer, för jag får skavsår på mitt långfinger av det. så mamma har lindat in mitt smurf-finger i en gasbinda, haha snyggt? nej.
USCH vad jag klagar nu.. men känns som en sån dag idag:(

väntar på att pappa ska hämta oss så vi kan åka in.. blä hatar sjukhus och grejer, man får vänta så länge.... äckliga korridorer med:S
ska ner och äta något snabbt! cya soon..

trots all skit måste man ju se lite glad ut?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0