Sömnlös


Sitter här och inte kan jag sova heller!
Idag var jag mamma och pappa på tunapark och kika runt lite, skulle hitta någon julklapp och något att ha på mig tills på lördag!
Hittade enbart en spetsklänning till mig själv... + 4 par KICK ASS snygga skor! Men som sagt ska jag köpa julklappar, men gud jag döööör! smälter för skor. Jag ska ha alla 4, så det så! och hör sen! (mamma och pappa) hahah....

Nej men, imorgon ska jag inte göra något speciellt, ska hem till anna och hämta min väska som vart där sen Halloween.. efter det ska jag och mamma sy in min nya klänning lite.. så den sitter perfect!
Ska leta upp bilderna på skorna imorn så får ni se what a beauties som vill sitta på bara mina fötter!

Nu ska jag lägga mig i sängen...försöka sova, och drömma om att jag har skorna....

G'night
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0