Tandis



Kul att se att folk fortfarande besöker min blogg flera ggr om dagen fast jag inte skriver!=)

Idag har jag vart hos tandläkaren igen.. p.g.a min käke som låst sig. Men tydligen har den gått in i en egen läkningsprocess så den läker själv.. aha, ok. Jag ska gå runt och inte kunna gapa på 700 år för att jag ska låta den läka själv. Operera på en gång istället vafan! Kan ju knappt äta. Arg jag blir..

Ingen skola idag, vilket innebär att det inte blir någon hård träning med elin heller! Men imorn då jävlar ska vi träna hårt.. och sola, hihi

Måste städa mitt rum, men har verkligen ingen ork till det=( verkligen inte...

ALLTID jag som ska må värst helatiden, pallar inte.. nu går jag och sover, känner mig som den ensamma gurkan med ett hål i hjärtat och alla bitar utspridda

made by Ewygirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0