Under uppbyggnad

Usch, nu håller jag på igen.. vet inte hur länge jag suttit här, men det ser ut som skit på bloggen just nu i alla fall. Plus att jag inte kan ladda upp någonprofilbild? huh...

Har vart ner och ätit mat, ska gå ner och fika lite nu, efter det blir det duschen sen hopp i säng! Tror jag;p
Blir aldrig sm planerat med lilla Eveliina! Undrar när jimmy kommer hem då? Mitt comviq kompis är ju slut, och har ynka 2 kr kvar som jag ska ha i nödläge! haha.. dumma mig att jag kom på att man kan gå in på FB på mobilen, det är det som snott alla mina pengar.

Sitter och lyssnar på spotify just nu Takida - as you die, sjukt BRA!

Undrar vad jag ska ha på mig imorgon? Hoppas man får sitt smink i alla fall. Om personen i sig vågar/orkar gå till skolan. Fick ju köpa massa nytt smink i Lördags eftersom jag inte kunde få det.. Men oooops ewy! man kan ju inte handla utan pengar? Nej just ja, det är ju därför pappas plånbok finns^^

En trött nellsan:)

Stolt moster/gudmor!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha vem hade ditt smink? :o

2009-11-14 @ 21:16:13
URL: http://riseabovethis.blogg.se/
Postat av: Eveliina

emelie:P

2009-11-14 @ 23:22:00
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0