viva la vida

även om Coldplays viva la vida är bra så är Darins version så mycket bättre, enligt mitt tycke!




Kom hem för drygt tre timmar sen.. har vart på "fest" rätt värt? Nej.. var på förfest med syrran och ekan, där var det relativt roligt.. sedan gick vi till b&s där deras kompis hade födelsedags fest där.. skuller vara runt 100 pers där.. var ungefär inte ens 25:p haha fyfan. Så nu ligger jag här i min säng lite halv lullig och trött. Kul liv liksom!
Men, det ordnar väl upp sig, får vi väl se. För just nu ser livet/framtiden så jävla värdelös ut.

Vännerna försvinner mellan fingrarna på en och allt annat också.. såg en sak idag som gjorde att jag fick ett slag i hjärtat.. hm, jaja.. OM du läser detta.. Det låg på ditt bord i ditt lilla boende synd att läget är som det är just nu bara. Uppskattade det, trodde inte ens att jag skulle få vara med på/i något sånt:O well..



I fredags gick jag till skolan, tor ni att vi hade några lektioner eller? HAHA, nej. Har inte haft en enda lektion på hela veckan typ. Har vart så tråkigt att bara sitta hemma, men ändå mysigt att ligga och mysa med Jimmy hela dagarna!

Ruth's (företaget som jag ska hyra balklänning av) ringde i fredags också. De meddelade att min klänning kommer att bli försenad.. typiskt, va? Gud som straffar mig för att jag alltid är sen;-p
Men de kom med en bra nyhet i alla fall. De kommer få in en annan tidigare i hot pink, en kanske liknande.. förstod inte riktigt.. men ingen har fått sett den heller! Och kommer inte få se förrän jag har bestämt mig;-) Så hon bokade upp mig på den innan jag ens visste och direkt hon fick reda på de skulle få hem den! Hon sa att den var jätte vacker och skulle bli så fin på mig.. de hade två likadana klänningar i andra färger som jag skulle få komma och pröva på de närmsta veckorna, så jag och mamma ska in igen nästa vecka någon gång! Hoppas nu för guds skull att den är 1000 gånger snyggare än den jag redan hade bokat.. annars blir jag besviken! Det var ju inte riktigt samma färg som den andra, denna kommer att vara lite mörkare, dock.. men vi får se det i sin helhet helt enkelt!


Imorn blir det jobb och efter det ska jag bara gosa ner mig med jimmy-pimmy, bästa som finns MYS PYS!

Nu ska jag slå på en film och decka. Cya
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0