Zzzz


Trött och hungrig kan man nog säga efter dagens arbetspass! men gud vad kul det är att jobba (ibland) haha!

Vaknade av väckarklockan imorse med ville inte gå upp riktigt då, så jag ställde om den till 11.30 och jag orkade inte gå upp då heller, så jag snoozade lite, haha! typiskt mig. 10 min mellan varje snooz, och jag snoozar jämt i en halvtimma, kan ju lika gärna ställa den på 30 min?:P knäpp jag..

Om en stund ska jag mamma och pappa hem till syster ekan och Nellie! De bjuder på fika och ska visa det nya bebberummet de har gjort i ordning:) och jag ska hämta mina sista grejor.

Nu kom baloo och tar bort min hand från datorn och vill att jag ska klappa honom, så får väll göra det! Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0