nattblogg

Hello bloggie, ska kasta upp den första inlägget nu på den "nya" bloggen!

Tycker det är lite kul faktiskt att jag gick tillbaka till denna blogg! Plus att jag skrivit mer i denna, och det här är ju trots allt min start-blogg från allra första början! Så med 9 månaders paus från blogg.se är jag nu tillbaka!
Och kastar mig direkt på layouten... vem vill läsa en ful tråkig blogg? Like mine.. men, jag jobbar på det.. så vi får se vad det resulterar sig i.

Dåså, har skum-läst lite bloggar nu och känner mig ganska pumsig just nu. Lika bra! Klockan är ju mitt i natten!
Ligger bredvid en magsjuk? pojkvän.. Han kräktes en gång.. får hoppas på att det inte blir en gång till för annars ville inte mamma åka med mig imorgon och prova ut balklänningar! Katastrof liksom;)

Har köpt nya skor skor skor! Så bra det är att handla men inte behöva betala, i love it! Men vem gör inte?
Nja, nu ska jag slå ihop datorn och sussa och hoppas på att älskling inte kräks något mer.. Jag bloggar imorgon om hur balklänningarna var;) ska försöka smygfota mig i dem också om jag kan.. om inte tanten är där och stirrar hela tiden, så att säga;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0