fiieeestaa


Det blev ju tyvärr inga bilder igår som ni kanske såg. Kom lite saker emellan, men jag kan LOVA!! er att det kommer bilder från ikväll:)

För ikväll blir det grillparty hos Anna med klassen! Några boyfriends kommer också, inklusive min:) Ska bli nice!


Idag har vi haft nationella i Svenska B. Det gick väl bra, jag gick tidigare än vad jag trodde att jag skulle göra, sitter liksom alltid kvar till sist.. haha! Men det gick bra! Efter det kom pappa och hämta mig sen åkte jag hem till mor och far och käka mat, sen vart det in och handla lite grill-grejs och dylikt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig!


Paaartyypeeeooopleeee... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0