God morgon!


Jag ligger här i sängen och som vanigt är Jimmy uppe med tuppen. Så jag vaknade när han gick upp, mn har bara legat kvar i sängen sen dess. Skönt=)

Ska bara tillägga att usch vilken träningsverk jag har...... men det kunde jag ha räknat ut själv att jag skulle få! Hehe



I morgon blir det grillkväll + vattenpipa + alkohol ute hos Anna i klassen. Kan inte bli bättre än bäst! För min klass är bäst! wiiiihooo.... undra om det blir lite planeringar inför studenten osv. ? Vi får se!

sommaren/vår 2009

Nej, nu måste jag hoppa upp ur sängen och klä på mig.. ska med bussen till skolan, sen jobbet en sväng, sen på Elias kalas, han fyller 3! Så träningen gav ingen verkan denna dag heller.... hahah

Ha det bäst!


Btw.. vad fan gör snön här??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0