i love you♥


Usch fy blä vilken hemsk magknip jag har! En molande sådan, jag kan inte stå när den kommer, snappt ligga heller. Vad kan det bero på??


Idag hade vi en lektionpå en halvtimma, så fick sluta kl. 09.00 idag, rätt chill om ni frågar mig;) ja, vi hade ju idrott halv 3, men det gick vi och snackade med robban om, så vi fick ta våran timme direkt efter vi slutade den första lektionen! Och eftersom vi har chill lärare så får vi välja att göra precis vad vi vill (inom idrott, dock) de sista 6 veckorna som är kvar... (snyft...) Så jag och Elin har då valt att gå på gymmet, hur praktiskt är inte det på en skala från 1-10 så säg? hähä

Så jag kom hem runt halv ett och då hade gosplutt städat här hemma och möblerat♥ du är så söt!


Nu ska jag ta mig i kragen och diska.. blä.. tycker inte blä för att det är jobbigt, utan att jag tycker det är äckligt! Även hur lite matrester eller dylikt det kan vara kvar.. lika äckligt ändå.. nåja. Efter det blir det att fixa mys till älsklingen kommer hem från jobbet så han blir glad-are:)

Jag återkommer med en update om vad som händer i helgen! puss sålänge♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0