Sol sol soool


Tjenixen

Jag vet att jag inte bloggat något nu de senaste dagarna, men det är ju så att skolan har börjat och jag har ju lite att ta igen så det är sånt som stjäl min "dyrbara" tid! Haha.. Men det är snart åtgärdat!

Jaha, så det vart skolan i måndags, chill dag. Man märkte i alla fall att våran klass vart ifårn skolan i 6 veckor.. fy vad vi härja runt, hihi
I tisdags så var skolan också helt ok.. var på studiebesök på värmevärket och så hade vi besök av Livets Ord.. haha jadu, vad ska man säga? Ganska manipulativa människor. Helt sinnes

Just nu sitter jag hemma hos Elin och vi ska snart ner på gymmet för att sola. Efter det ska jag på informationsmöte, eller vad man nu ska kalla det för, med jobbet. Så efter det får vi väl se vad som händer... jag hoppas på käk! haha..



Idag ringde också frisören för balfrisyren. Så jag ska ner dit nu någon dag och bestämma lite mer om hur det blir..

PS. Jag bara älskar det soliga vädret

Puss på eeeeeeeeeeeeeeeeeeer!♥



Kommentarer
Postat av: jm

JA! Underbart med sol! Idag var det värsta skönt, varmt och sådär :D Lite vindar, men det får man bjuda på ;D

2010-04-15 @ 19:43:34
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0