Söndags kväll!


Aaaaaha nu när man inte uppdaterat på hela helgen så kanske man ska ta sig lite tid att göra det nu en sånhär liten söndagskväll!

Ligger i sängen ch det är helt kolsvart i hela lägenheten. Babe är ute hos sig och håller på med sin bil och städar garaget?
På ta om bil så har Jimmy köpt en till mig! haha En röd liten golf.. och jag ska ju bara tillägga att jag blivit kung på att köra, så passa er.. snart är jag ute på vägarna medlappen i handen! YEE


Jag ska nu gå och städa undan lite skrot.. jimmy får diska.. imorn! haha
Sen in i duschen och sen ska jag komma tillbaka hit för att lägga upp några bilder från i fredags. Sen har jag ju vart och shoppat lite också.. måste ju självklart lägga upp bilder på det, men det får bli imorn! (kläderna alltså)
Sen måste jag kolla Bella&Tyra show.. missade det i torsdags!




Ses om en liten stund bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0