Helgens bravader



Som sagt, igår var det party som gällde:) Och ni som inte sviker, är bäst i världen! ♥

Var hemma hos mig och spelade ölspel, pratade, spårade med bilder, spårade allmänt och sånt ni vet?
Efter det drog vi vidare på krogen jag kom in gratis (för jag är så olagligt söt) och mimmi hittade 200 kr på dansgolvet. Kan det bli bättre? haha
Det blev dans, såklart. Och ca. kvart i 2 gick vi till fellini och mingla, haha
Sen kom min älskling och hämta mig. Imorse när jag vaknade kl 8 kanske mådde jag som en liten prinsessa. The girl who never gets a hungover! (peppar, peppar) haha så många som är avis på det.

 

 

 

 

 

 

 

Ah, mobba inte mina gnagartänder nu bara... haha.

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0