kaoz #2





Jaha, idag var vi i västerås. Vi skulle handla en stereo till Jimmys bil, byta ett par skor och jag handla lite på kicks.. Vi gjorde allt, plus en till grej. Tappade bort Jimmys tele:'( Så han är inte så happy, plutten.

Får väl massera honom så han blir på lite bättre humör! (försöka går ju alltid)

Imorgon är det nyår, inge party här inte! Jag Jimmy och Jonne ska hem till Anna och Lars med lilla Baloo, för vi hade ingen hundvakt, och själv kan han inte vara för han avskyr nyår.. förra året så kissade han på sig av alla raketer... Så det blir taco med dem sen rulla runt lite i kak och se vad som händer!

Det vart ingen blid på min OnePiece heller.. kameran hittade jag inte men nu är den återfunnen! Så det kommer upp en bild inom en snar framtid;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0