vad är klockan och varför är jag vaken nu?



just precis. För mycket tankar som snurrar i mitt huvud, om allt mellan himmel och jord kan man nog nästan påstå..
Har skaffat mig en ny bärbar dator för den andra delen! Eftersom min gamla kajkade ihop sig totalt. Så har nyligen installerat photoshop cs5 :) gullegoos. Ska börja hänga mer här på bloggen när jag flyttat och allt är klart tänkte jag.


Tänkte ta en mysig liten bil på min nu när jag ligger här i sängen och försöker sova.. men jag ångrade mig lika fort jag startade camen, fick en chock och stängde av......


Jaaaa ni.. idag har jag jobbat, sen drog jag hem till Emmy, Ekan och Nellie. Efter det åkte jag hem till mor och för att sova här.. när man lägger sig i sängen hör man hur pappa precis blivit magsjuk.. ahapp, sprang upp och svalde pepparpiller.. ett dussin säkert, haha. Livrädd för att spy, usch så äckligt. Btw, är det svart- eller vitpeppar man ska svälja? hm..



SNART ÄR DET FAN JUL! helveeete, jag har inte köpt något till någon.. förutom mig själv inge shopaholic där nej, nej.. aldrig.


en randombild så ni inte blir rädda



men som sagt, vad är klockan och VARFÖR är jag vaken nu...?




Kommentarer
Postat av: Mikaela. P

hahaha, vad roligt :) sitter i västerås på kurs. Skulle söka på vad är jag, så kommer du upp på bilder. (Google) ;-)

2011-04-27 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0