Ååååh...


Äntligen är man klar.... allt blev färdigflyttat igår.
Fy fan vilken magknip jag hade kan jag ju tilllägga:( kunde knappt stå....

Sen höll jag på och dona ända till halv 3 inatt medan Jimmy sussa så sött på soffan. Haha, snacka om att jag har ont i mina hälar? Träningsverk i vaderna nu alltså.. undra om man är otränad eller vad?;)

Idag är det Söndag. Vilket innebär VILODAG för på den sjunde dagen så vilade gud när han skapat världen. Vilket så jag kommer göra idag, fast allt detta har bara tagit 2 dagar. Haha...
Nu är det bara skura/dammsuga, gardiner, nattduksborden och vitrinskåpet som fattas sen är allt klart. Lite tavlor på väggarna också vore ju trevligt;)


Baloo trivs ju ganska bra här i alla fall:p fast han vill inte sova i son säng, näe.. han ligger vid våran sovrumsdörr och vaktar mig från alla spöken!:)

Miss you Totte:( ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0