bakis?


sitter här och känner att jag har typ noll blodcirkulation i högra handen.. (jaa jag kunde!!!:-D) p.g.a mitt blåa lilla finger...

Igår så jobbade jag till halv 4, efter det vart det att åka hem, käka lite sen fixa sig och vidare hem till Emlan. Vi satt där som två fjortisar och drack i vår ensamhet, bara för att Emma just var tvungen att ligga bakis, haha

Vart i alla fall vidare till B&S och dansa loss! Där jag också pajade mitt lillfinger, inte bra! Kan inte hålla i en penna och skriva normalt nu ju.. haha kka tvinga någon i skolan imorn och skriva åt mig;) tror ni någon vill? frågar jag elin så kommer hon typ kasta pennan i fejan på mig och skrika SKYLL DIG SJÄLVbla bla bla så hittar hon på en liten ramsa. hahah så typiskt Elin;)


Jaja, idag har jag jobbat, och nu sitter jag här och ska vänta på tills Jimmy slutar, det blir väl runt 1 någongång.. ååh hundra år! vill ha en puuuusss ju:)
Ska gå ner och göra någon god kvällsmacka till mig själv och kika runt lite mer på datorn och sedan slå på en film tänkte jag! Det blir nog ett bra tidsfördriv, don't you think so?

OCH NEJ, jag blir ALDRIG bakis! hihi peppar peppar ta i trä




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0