Galet ont i huvudet


Idag.. precis som igår så har jag haft galet ont i huvudet. Hade ju en period då förut när jag jämt och ständigt hade huvudvärk.. undrar om det är alla mina baksmällor som kommer nu i efterhand, eftersom att jag aldrig blir bakis? (peppar peppar) haha skämt o sido

Idag åkte jag mor och far min i till stan och fixade papper till adressändring och lite papper till! Hihi, nära nu! Måste komma ihåg att ringa elbolaget imorn bara... skulle göra det två veckor innan inflyttning!
Efter det åkte jag hem till Elin, satt där och kollade igenom gamla kort och bildspel på hennes dator som hon nu har fått igång igen! (hennes laddare har varit paj) Efter det gick vi på balmodevisningen på ullvi.

Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng! Ska kasta mig i duschen lite snabbt bara... Imorn är det en ny dag vilket innebär ennu mer skola. Får hoppas bata läraren är där denna gång då......!



Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0