hi my friends


nu är det bara 17 dagar kvar sen flyttar vi! ska bli så skönt och mys!:)


Idag har allt varit värdelöst, typ. Inte ett skit som har hänt, jag och plutt har legat och degat i soffan hela dagen.
Imorn ska jag upp "tidigt".. hahah vanlig tid för er "normala" människor.. kl 07:00 står klockan på väckning, ingen normal tid för mig.. är absolut ingen morgonmänniska!
Men i alla fall, klockan är ställd och jag ska vara i skolan 08:00, fast än vi börjar... halv 10 kanske? Jag, Emelie, Elin och Emma ska redovisa vårat projektarbete för ettorna. Duktiga flickor vi är. Vi har gjort ett arbete om HIV/AIDS.. lite info om vad som händer och hur man får det och sånt, haha
sen ska vi dela ut kondomer! hehe;)


Jaja, nog om det trista.. helg imorn, och det var ju lite roligare;) Men det ska bli en mys helg med Jimmy.. alla hjärtans dag på Söndag, så vi får se vad som händer då. hehe

OCH IMORGON LOVAR JAG ATT LÄGGA UPP LITE ÄLDRE BILDER HÄR PÅ BLOGGEN! hehe

men ni, nu ska jag sova. Och ni måste lova att ni håller ögonen öppna imorgon..
annars kanske ni ramlar när ni inte ser något;) haha rolig tjej. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0