Jaha


Då var denna dag också slut och det blir den 3:e natten i lägenheten. Har haft besök utav Jimmys mamma, pappa, syster, farmor och farfar. De tyckte Baloo var jättekul...... jobbiga hund!!


Nu ligger mina killar och sover så jag ska väl ta mig ett glas cola, borsta tänderna och lägga mig och sova jag med (i sängen dock) undra om jag ska strunta i att väcka Jimmy och fläka ut mig i sängen....?;) mohahah

Skola imorgon, ja nu lär jag väl orka upp när Jimmy fått in mig på en rutin att vakna tidigt som satan! Men nu har vi ju i alla fall gardiner så jag hoppas att jag kan få någon sovmorgon på lovet i alla fall;) (Jimmy blev nämligen väckt av solen som sken rakt in i sovrummet, säger han;))

Natti på er, nu ska jag sussa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0