Japp



Som ni kanske listat ut så gick jag och skaffade mig en tattoo igår! Lite sådär halv-spontant;) Men den har i alla fall en betydelse.. så ni inte sitter och tror att jag tog den bara för att jag inte hade något!
Jag har ju skrivit för någon vecka sen att jag satt och kolla runt på internet på olika tatoos, och det belv denna - Believe. Som jag la upp i inlägget under!

Var ju som sagt ute hos Robban och Elin igår. Peter (roberts bror) var också med.. vi spelade wii och pictionary. De två som var bäst på att rita var i samma lag.. hehe och vi som var sämst i ett! Alltså Elin och robban och jag och peter. Men det gick ju inte så kasst ändå! Hehe, vi kom fan ikapp rätt bra där.. alltså på pictionary spelet.

Efter det gadda Peter sig själv under foten (med blå färg) och elin fick göra två gulliga hjärtan, HAHA!




BrunettElin.. funderar du inte på att öppna en liten tatueringsstudio?;) haha

Efter Peters lilla skoj grej fick Robban kötta min nacke med apparaten! hahah
Trodde seriöst att jag aldrig skulle våga! Men det gjorde fan inte ont.. inte om man inte tänker på det. På vissa ställen sved det faktiskt ganska mycket, men inget man böla över! VÄRRE ATT PIERCA TUNGAN, jag lovar, elin;) haha

Ha en bra alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer dom gamla bilderna upp ?

2010-02-14 @ 17:46:37
Postat av: ewygirl - ego girl

SV; jag håller på med det!:)

2010-02-14 @ 17:51:21
URL: http://ewygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaa :D

2010-02-14 @ 18:11:21
Postat av: Katta

Oooo ja det är mycket mycket värre!

Men vad fin den var tatueringen! Vad var det för nisse som gjorde den?

2010-02-14 @ 18:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/katarinaladhman
Postat av: ewygirl - ego girl

SV, Katta; haha ja! Tack! Det var elins pojkvän robert som gjorde den:)

2010-02-14 @ 19:24:58
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0