Lördag!


Tjenamors! haha låter som värsta Sinan-repliken när han försöker låta svensk! hahahha;)

Som sagt drog jag ju ut med Emma och Janina igår.. det blev vanliga gamla tråkisa B&S;) haha.. alltid samma folk! Men nu var det fan massa folk man inte kände igen. Men det var ändå ganska ruttet för det var så lite folk ute!

När vi vart där en liten stund så märker jag att det var Jimmys kusin som var DJ, hehe helk ok musik faktiskt!
Och så fanns det en del killar som var liiiite klängiga och inte fatta vinken med att man vill gå därifrån och typ krypa ner under jorden hällre än att stå där och bli klängd på och få höra hur fin man är, like i didn't know that? hahah nej skoja. men FAN vad drygt det var.
Drog hem vid halv 2 ungefär, Jimmy kom och hämtade mig sen åkte vi hem och sov.. Sen skulle han upp och jobba på morgonen, duktig kille:)

Själv är man ledig hela helgen! MOhahah happyface:)



Sitter för tillfället och väntar på daddy, han ska skjutsa mig hem till Elin, sen ska vi vidare ut till Robert och lira lite wii ;) wiiiiii! haha sen får vi se vad som händer=D
Hehe, jag vet att jag lovade bilder, och att man ska hålla sina löften.. men då gör jag såhär, ändrar lite... Jag lovar att under denna helg ska jag lägga upp gamla bilder på bloggen, så håll ut! hihi

Ha en underbar dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0