Sådär ja!


Nu har jag kommit hem från Geka, där vi satt och gulla med Melvin, snacka och åt kladdkaka:) smarre! Det var jag, Elin, Anna, Lina, Sofie och såklart geka som var där! Sen kom Jimmy och hämtade mig och hade med sig lite nuggets, så vi har setat och tryck i oss massvis och efter det åt vi tacos, haha matglada?
Just nu kollar vi på 2 fast 2 furius.. gillar inte sådanna filmer, med dem filmerna är fan bra!


Inte mycket som hänt den senaste veckan direkt om man säger så, därför det är kasst med update:(
Men ni kan ju komma med förslag om vad ni skulle vilja veta mer av i min blogg? vad vill ni läsa mer om?=)


Funderar på om jag ska lägga upp lite "gamla" bilder? hihi får se om det kikar in några! Cya babes





Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa mer mer mer bilder på dig, även såna med lite action i :)

2010-02-11 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0