sängen skriker efter mig!


Men ska först berätta lite om vad vi fick göra på utbildningen...

Kom dit till Västerås Stadshotell vid kvart i 4.. det började 4. Sen fick vi sitta och vänta på folk som inte hade kommit ännu i typ en kvart. Sen hade vi fått ett häfte som det stod saker i som de tog upp och vi fick anteckna och sådär. Sen fick vi 10 minuters diskussioner och lite sådant.. Vid 18.30 fick vi en macka och kaffe/te. Sedan var det att dra tillbaka och fortsätta utbildningen med mer prat.. Vid 20.20 Fick vi börja med det praktiska! Ansiktsmålning och ballongvalv;)


Hihi, jag målade Sadije till en tiger och jag blev en fjäril:p Första gången jag gör ansikts målning, men det gick fan bra:p hon blev så söt så! Och jag med;) haha
Lägger upp bilder på våra gulliga fejs imorn.. Ska upp tidigt till skolan så jag måste gå och lägga min nu... undra om det är bra på TV? Kanske somnar i soffan?;)

Usch, imorn blir det att jobba arslet av sig med projektarbetet........ hela skrivdelen kvar och det ska vara klart på torsdag (y) bra tjejer! Hoppas ni lyckades utan mig idag, haha

IMORN ÄR DET DEN ANDRA STUDENTFESTEN OCH JAG + 07OPb ÄR TAGGADE TILL 1000!
för vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar.....♫♪♫

Nu ska jag kasta mig i soffan, ska först tvätta bort min fjäril som täcker hela ansiktet... haha hoppas förgen går bort. Är fortfarande orange om mina händer trots att jag tvättat dem 100 ggr

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0