Seg update


Sitter här i soffan med en vovve liggandes över fossarna! Ska snart åka till geka och fika lite och träffa lille Melvin:)

Igår höll jag på att packa ihop allt skit här hemma som ska med till lägenheten.. kan inte dagarna gå snabbare?? I alla fall, hade en cp stor kartong, fyllde hela den med kläder.. tror ni att allt får plats eller? nej.. har minst lika mycket kläder om inte mer till.. som får ligga i papp kassar coh en till kartong haha. Kom underfund med att jag har över 50 par skor.. då blev mamma lite sne och sa: "Men då måste ju jag ha över 100 då?!?!" haha undra om hon inte tål att jg har mer skor än henne?;) lilla mamma då!


Igår var jag, emmy och ekan på bio, snabba cash Men mer hinner jag inte berätta för nu blev det bråttom! hahaha, puss på er kommer hem sen och uppdaterar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0