Sitter i skolan


Sitter just nu i skolan och har Svenska. Skriver och litteraturhistoria, hur kul....??
Efter den här lektionen har vi religionsprovet... får se hur det går!:)

Läskigt.. jag och Emelie satt nyss och pratade, och då flög det bara upp i mitt huvud att jag hade hittat min studentklänning. Då sa hon att hon också hade hittat en! Sen när jag visade min på internet sa hon att hon hade kollat på exakt samma... tur att jag visade den först då;) Ska hem och beställa den idag! Måste hitta ett par tjusiga skor till också! Fan det är inte långt kvar nu! hihi
Lägger ut en bild på den när jag kommer hem från skolan!

Måste hem och läsa lite på min nya utbildning på jobbet också.. ska ju bli värdinna, haha! Det känns som om att jag inte kommer hinna klart, så mycket i skolan... men, men


Nej nu måste jag jobba på! Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0