sorry!


hade inget internet igår hemma hos jimmy så jag kunde inte blogga, tyvärr:/
roade mig istället med att göra klart min lilla "2009 film" som jag skulle göra någongång i februari... haha! asbra;)

Igår ringde jag lite hit och dit.. om elen till nya lägenheten och så, sen fick vi nycklarna redan igår!! Så gissa vart jag är nu?:) Jo just ja, i lägenheten! Har hållt på nästan hela dagen! Så nu är man lite slut, jimmy sover som en gris.
Ligger lite illa till i sängen för jimmy ligger på något konstigt sätt och håller om mig så det är svårt att skriva, därför uppdaterar jag mer imorn!

Ska upp tidigt och hämta ett köksbord + stolar! weeei


För övrigt kliar min tattoo som faaaan... blääööh. inte klia, inte klia, inte klia.....

Natti!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0