sorry



JAA jag vet har varit helt efterbliven på bloggfronten nu:) Men skärpning ska det bil! (ska i alla fall försöka)
Det har ju som sagt hänt lite grejer nu!

Det där med "min lilla hemlis" är ju självklart att jag och Jimmy ska flytta till eget! Så det ska bli hur spännande som helst. Allt blev klart igår morse om när och var och allt sådant! HIHI I LOVE BEING ME, för tillfället. Vi fick den lägenheten vi ville ha också, så det blir super.

Flytten sker den 1/3, som om det finns några volontärer där ute som känner sig sugna på att vara flytthjälp, hojta till då;) haha, skämt o sido..


Nu ska jag göra något onödigt, vi hörs senare lovers ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0