Trist dag!


inte en nytagen bild..



Jaha, inte har det hänt mycket idag heller. Lika värdelös dag som alla andra!
Vaknade, kom till skolan, åkte hem från skolan, satt här, glodde tv, sitter här just nu, ska sova


I helgen blir det kanske party med Emelie.. Vilket Gillas med ett stort G!
Har ju trots allt en flarra Sambuca som står i skåpet och skriker efter att få bli upp shotad;) Men vi får se!



Nu hade jag tänkt att lägga mig och sova i min stora myyysiga säng och läsa vidare i Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. Har inte läst ut den ännu.. började väl för ca. 1 år sen? Läste halva.. sen hittade jag den igår och börja läsa igen.. den är i alla fall sjukt bra! Så nu ska jag slå på lite musik och mysa ner mig själv i sängen med boken och försöka somna♥



Kommentarer
Postat av: Rayanalbertine

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-15 @ 21:54:49
URL: http://rayanalbertine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0